Heipparallaa. Kahden päivän vapaat on sitten pidetty. Sain pidettyä suunnitelmastani kiinni ja kävin ensimmäisenä vapaapäivänä vähän shoppailemassa ja kahvilla. Tein vähän meikki hankintoja, että saa taas maalata naamaa. Ei nyt siis sen ihmeellisempää, kuin primeria, meikkivoidetta ja puuteria. Niin ja ehkä saatoin ostaa muutamat tekoripset ja kokeilla olisinko ihan yhtäkkiä oppinut laittaa ripsiä. Noooo EN. Yhtä suttaamista ja säätämistä. Tuskin opin niitä koskaan laittamaan, mutta aina säännöllisin väliajoin jaksan yrittää ja taas pettyä. Noh ei siitä sen enempää. Toisena vapaapäivänä ajattelin edelleenkin sinne huvipuistoon menoa, mutta en saanut itseäni ylös kello kymmenen aamulla vaan heräsin kahdelta päivällä eli homma kusi. Turha enään kolmen jälkeen mennä, kun aika loppuu kuitenkin kesken. Blaah, eli joskus toiste sitten. Kohta varmaan kesä menee TAAS menojaan ja mä en ole saanu aikaiseksi käydä siellä hiton huvipuistossa, eli perus settiä. 

Edellisessä postauksessa mietin, että tulenko selviämään vapaistani ilman hermoromahdusta. No en ole kahteen päivään erityisemmin kiukunnut ja olen ollut ihan semi ok tuulella. Kerkisin jo hieman olemaan ylpeä itsestäni, kunnes tossa illalla sit kilahdin.. TAAS.. Pyysin Sasua rasvaamaan mua perusvoiteella, vähän. Huom. vähän, koska en tykkää että rasvaa on ihan kauheata määrää. No se iski sitten ne rasvaiset näppinsä mun tisseihin ja sitä rasvaa ei todellakaan ollut vähän vaan niin paljon, että se ei olisi kuivanut vaikka olisi ollut iholla seuraavan viikon. Muutenkin intoili tisseistä ja mulla palo päreet samantien ja sanoin, että mene nyt vittu muualle siitä. Sasu hiippaili takaisin tietokoneensa ääreen. Eli miten meni noin omasta mielestä nää vapaat sen kiukkuamisen osalta? Nooo melkein kaksi päivää ilman kilareita ja sitten viime metreillä räjähdys. PERSE!! Vituiksihan sekin meni. Sasu kyllä sano, ettei hän huomannut mun kilareita, kun sitä harmittelin myöhemmin ääneen. Ei meillä taida kummallakaan mennä hyvin.. No en jaksa vatvoa tätä sen enempää, mutta näin pääsi TAAS vaihteeksi käymään. 

Huomenna on sitten taas työpäivä ja menen iltavuoroon yhdeksi. Huomenna olen sitten virallisesti vahvuudessa. Kääks. Vähän jännittää, mutta kyllä mä hoidan tämän homman kunnialla. Jep. Mulla on seuraava vapaa maanantaina ja silloin ohjelmassa olisi pyykinpesua ja siivousta. Sekään homma ei lopu helvetti koskaan. Tekisi mieli palkata siivoja, joka siivoisi kämpän kuntoon. Todellisuudessa se ei tapahdu, mutta omissa unelmissa voin kuvitella, että joku muu siivoaa ja se en todellakaan ole mä. Joopa joo. Katsotaan mitä keksin seuraavaan postaukseen, se voisi olla jotain positiivisempaa, jotain asiatekstiä. Hmm. Asiatekstiä? Wtf. Ei tuu onnistuu. :D Joo, mutta palaillaan. Kiitos ja hei.