Olen taas pitkästä aikaa hurahtanut meikkeihin. Olen tiuhaan tahtiin ostanut meikkejä ja siveltimiä. Ostin Macin siveltimet, jotka oli törkeän kalliit, mutta hyvät. Siveltimet ja yksi Macin luomiväri maksoi noin 179€. Siveltimiä oli siis viisi kappaletta. Tilasin Briteistä Sigman siveltimiä, jotka eivät myöskään olleet halpoja, niihin sain upotettua noin 125€. Mukaan tarttui myös yksi Morphen sivellin, joka tuossa summassa mukana. Siveltimet vaan täytyy olla hyvät, kun haluaa hyvää jälkeä. Meikkejä olen pääasiallisesti ostanut Nyxiltä. Yhdellä shoppailu reissulla tarttui mukaan Viva la Divan luomiväripaletti joka on suht halpa, (noin 18€) muttei mitään super hyvän laatuista. Ostin myös Buxomin luomiväripaletin. Tämä ihanuus maksoi jotain 54€, mutta oli hintansa väärti. Buxomin luomiväreissä on uskomaton pigmentti, ah, olen rakastunut. Cocopandalta olen shoppaillut meikkejä noin 200€. Mieleni tekee ostaa Urban Decayn Naked luomiväripaletteja, mutta niiden hinta on yli 50€ kappale. Täytyy välillä säästää, ettei homma lähde ihan lapasesta.. toisinsanoen, se on jo lähtenyt lapasesta.

Tänään illalla poikkesin Ikeassa. Olen jo pidemmän aikaa suunnitellut, että pitää hankkia meikkauspöytä, jonne saa laittaa meikit. Tällähetkellä meikit on lojunut keittiön pöydällä, koska siellä on tarpeeksi luonnon valoa, jossa meikata. Löysin Ikeasta kivan pöydän laatikolla ja ostin sen. Ostin myös laatikkoon tilanjakajia ja pientä rekvisiittaa pöydän päälle. Loppusummaksi kilahti noin 153€. Pöytä sopi kivasti makkariin ja sain meikit hyvin laatikkoon piiloon. Olen tyytyväinen. Nyt puutuu vielä peili, jota odottelen Briteistä. Ostin sellaisin peilin, jossa on normaali peili ja suurentavia peilejä. Peilissä on 21 led-valoa ja peili ladataan USB-piuhalla. Kätevää. Peilin hinnaksi tuli postikulujen kanssa noin 27€.   

Rahaa on palanut järjetön määrä. Toivotaan, ettei innostukseni uuteen harrastukseen lopahda heti. Tämä meikkaamisen maailma on mulle aikas uutta. Katselen YouTubesta meikki tutoriaaleja ja opettelen niiden kautta. Jos muutkin ovat sanoneet oppineensa YouTuben kautta meikkaamaan, niin enköhän mäkin onnistu, kun vaan ahkerasti opettelen. Vaikeimpia juttuja ovat tekoripsien laitto ja rajaukset. Sellaiset kivat kissamaiset siipirajaukset tuntuu törkeän vaikealta. Meinaa välillä usko loppua, mutta kai se tästä, kun vaan jaksaa uudestaan ja uudestaan yrittää ja opetella. Olen vaan luonteeltani sellainen, että kaikki mulle heti nyt, mutta tässä tuskin hoppuilu auttaa. 

Tässä oli nyt tällainen meikkiaiheinen postaus, Tämä tuskin kaikkia kiinnostaa, mutta halusin nyt kuitenkin kertoa tästä aiheesta teille. Nyt koitan olla ostamatta mitään ja yritän säästää. Nyt on palanut rahaa niin paljon, että itseänikin hirvittää. Pakko rauhoittua ja ottaa iisisti. Kello on nyt 2:50 ja mulla on huomenna töitä. Perjantaina on sitten taas vapaapäivä. Katsotaan, jos saisin silloin aikaiseksi kirjoitella. Tämä kiittää ja kuittaa.