Mulla oli tänään vapaapäivä ja se meni rauhallisissa merkeissä. Kävin hakemassa postista briteistä tilaamiani siveltimiä ja kipaisin äkkiä takaisin kotiin. Kokeilin tietysti heti siveltimiä ja hyviähän ne oli. Olen tyytyväinen. Vielä, kun oppisi meikkaamaan hyvin. Olen niin moneen kertaan tänään puhdistanut silmämeikit pois, että silmänympärysiho on punainen ja ihoa kirvelee. Koitan laittaa silmänympärysvoidetta reilusti, että iho elpyisi ja näyttäisi huomenna paremmalta. Nyt silmät näyttävät siltä, kuin olisin ryypännyt kaksi viikkoa putkeen. Nice.

No sitten asiasta kukkaruukkuun. Huomasin kaksi viikkoa sitten, että kulmahampaassani on lohkeama. Varasin ajan yksityiselle hammaslääkärille ja sain sen kahden viikon päähän. Eli aika olisi ensi viikon puolessa välissä. No tietysti perjantaina keskellä yötä hammas lohkeaa. Hampaasta lähti melkein puolet irti. Huokaus. Mulla on nyt töitä vielä neljä päivää ennen vapaita. Haluaisin olla nyt töissä, enkä joutua mihinkään saikulle. Mulla on muutenkin vaan ensi viikko enään töitä jäljellä ja sitten soppari loppuu. On kyllä tosi harmi, että soppari loppuu. Olen viihtynyt niin hyvin tuossa työpaikassa. Siellä on huippu mukavia työkavereita ja ihania asukkaita. Tahtoisin todellakin jatkaa siellä ja nimenomaan tuossa nykyisessä ryhmäkodissa. Jos esimies ehdottaa sopparin jatkoa, mutta eri ryhmäkodissa, aion ottaa sen vastaan. Olen tutustunut joihinkin toisten (käytän jatkossa ryhmäkodista nimeä osasto, niin on lyhyempi) osastojen hoitajiin ja he vaikuttavat mukavilta. Uskon, että toisillakin osastoilla olisi ihan mukavaa olla töissä. Muut osastot ovat hieman erilaisia, kuin meidän. Naapuri osastolla on käsittääkseni nuorempia asukkaita ja heillä on pääasiallisesti mielenterveysongelmia kuten skitsofreniaa. Muilla osastoilla on kai ikäihmisiä ja heidän perushoitoa. Tästä en kyllä ole täysin varma, koska en ole käynyt toisilla osastoilla ja jotkut osastot eivät ole edes samassa talossa nykyisen työyksikköni kanssa. No mutta jään toiveikkaana odottelemaan, jos töitä sattuisi ilmaantumaan.

Huomenna olisikin sitten taas kampaajalle aika. Aika ei kyllä todellakaan ole mieleinen, koska se on aamulla kello 10 ja menen siitä suoraan iltavuoroon. Omg. Voi olla, että kuolen. :D Ilta ja yövirkun aikatauluun tuollainen ei sovi sitten huonostikkaan. Ensi viikolla mulla on vapaapäivänä se hammaslääkäri ja se on sitten kello 11. Ei sekään aika ole mieleinen, mutta ei ollut vaihtoehtoja, oli pakko ottaa heti ensimmäinen sopiva aika. Sitten ei ensi, mutta sitä seuraavalla viikolla mulla on autonhuolto ja auto pitäisi viedä huoltoon kello 7:30. Ei voi taas sanoa, kuin OMFG. Huokaus. Raskaita aikoja, heh. :D Mutta joo täytyy koittaa selviytyä. Kello alkaa oleen kohta kaksi yöllä ja mulla se aikainen herätys edessä. Pakko laittaa kone pois ja koittaa, jos saisi unta. Joten hyvää yötä kaikille. :)