Hei vaan kaikille. Tulin taas pitkästä aikaa kirjoittelemaan kuulumisia. En muista mitä kaikkea olen viimeksi kirjoittanut, joten jos tulee jotain kirjoitettua toiseen kertaan, niin älä anna sen häiritä menoa. 

Mulla on ollu tosi paljon ongelmia nukkumisen kanssa. En meinaa saada nukutuksi, vaikka yöksi menee kourallinen pillereitä, mennyt jo monta vuotta. Mulla on aina ollu haastavaa tää nukkuminen, mutta nyt on jotain uutta meneillään. Mulla on jokainen yö sellainen, että saan unenpäästä kiinni joskus kolmen ja viiden välillä aamuyöllä. Se on helvetin turhauttavaa, kun uni ei tule aiemmin. Olo on levoton ja tuntuu, ettei yölääkkeistä ole juurikaan apua. Alkaa kroppa väsymään. Onneks nyt kuitenkin saan tehdä pääasiallisesti niitä iltavuoroja. Mulla oli tossa yksi aamu ja se oli aika tuskaa. Nukuin vuoron jälkeen noin kolmen tunnin päiväunet ja yöllä en saanut unta. Aloin nukkumaan noin viideltä aamulla. Seuraavan päivän nukuinkin sitten lähes kokonaan. Heräsin tosi myöhään ja olin hereillä ehkä tunnin ja sitten menin taas nukkumaan. Heräilin joskus puoli kahdeksalta illalla, joten perseelleenhän sekin meni. Pari aamua on vielä tulossa. En tiedä miten niistä tulen selviämään.

Olen nyt päättänyt, että varaan omalääkärille ajan ja menen keskustelemaan tästä ongelmasta. Haluaisin, että noi vahvat lääkkeet voitaisiin lopettaa ja alettaisiin oikeasti etsiimään sitä syytä mistä tämä johtuu. Uniongelmat on ollut ihan lapsesta saakka. Kukaan ei kuitenkaan koskaan lähetä siihen unitutkimukseen, vaikka pyydän. Nyt olen päättänyt, että intän itselleni lähetteen sairaalaan ja niihin unitutkimuksiin. Noi lääkkeet joita syön alkaa käymään muistin päälle. En muista ollenkaan niin hyvin, kuin joskus aikoinaan. Kai tietysti sekin, että en nuku ollenkaan oikeisiin aikoihin ja nukun levottomasti ym. vaikuttaa myös muistiin. Nyt vaan alkaa oleen mitta täynnä ja haluan jotain muutakin apu, kuin vain lääkkeitä tai jotain helvetin hyssyttelyä, että kyllä kaikki järjestyy. Kyllä jokainen ihminen nukkuu sitten, kun on niin väsynyt ym. lässytystä. Ajattelin pyytää lausunnon lääkäriltä, että en pysty tekemään aamu ja yövuoroja. Tästä tulee varmasti mielenkiintoinen taistelu. Huokaus. Mulla on jo aikoinaan lääkäri tehnyt suosituksen, etten tekisi öitä, mutta nyt alkaa oleen tarvetta myös lausunnolle, jossa mainitaan, etten ole aamuvuoroihin kykeneväinen vähäisen yöunen takia. Nukun kaikista sikeimmin aamu viidestä eteenpäin, joten aamuvuorot sotkee nukkumistani pahasti. Tärkeintä olisi kuitenkin, että pystyisin olemaan töissä, koska silloin mulla on jonkinlainen rytmi ja elämä rullaa paremmin. Kotona saikulla makaaminen ei ole ratkaisu, se vaan hajottaa ja sekottaa enemmän päätä ja rytmejä. 

Kello on kohta puoli kaksi yöllä ja mulla on huomenna aamusta menoa, joten joudun heräämään aikaisin. Aamuiset menot ei yhtään huvittaisi, mutta joskus on vain pakko suostua, jos ei ole muita vaihtoehtoja. No huomenna nään ystävääni ja käymme kahvilla. Menen ehkä poikkeamaan kaupoilla ja apteekissa. Sitten voisi mennä kotiin ja katsella Netflixistä sarjoja. Tällaista tänne nyt kuuluu. Koitan jossain välissä taas kirjoitella, kun saan inspiraation. Se on moro.