Joskus sitä miettii onko naiset vain niitä tuuliviirejä, mutta olen tullut siihen tulokseen, että miehet ovat vielä paljon pahempia tuuliviirejä. Sasullahan oli kova halu treffeilla ja saada seksiä. Kuulemma käsitelmä ei pitänyt sisällään useita naisia vaan säännöllisen seksin. Asia ok. No mä luulin kyllä ihan muuta, mutta olin selvästi väärässä. Tapanani on ymmärtää asiat väärin, useesti. No tiedätte, että Sasu nyt sitten tapasi tätä erästä naista. Hän tapasi sitä toisenkin kerran, kolmannen ja varmaan neljännenkin kerran. En enää pysy laskuissa mukana. Perjantaina hänellä oli jonkun toisen naisen kanssa treffit ja hän vietti yönsä siellä. No, mutta tämä nainen numero yksi, annetaan hänelle nimeksi vaikka Nomi. Tämä nimi tulee yhdestä sarjasta ja siinä kyseinen nainen oli alkujaan mies ja muutti itsensä naiseksi. Jotenkin tämä vain tuli mieleeni. No mutta siis Nomille tuli kiire kun kuuli, että Sasu oli toisen kanssa. Hän laittoi parastaan ja puhui Sasun suhteeseen. Well done. Kuten jo aiemmin kirjoitin niin olin varma, että näin käy alle nanosekunnin ja näinhän se sitten meni. Ei siinä taida olla kumpikaan kovin tasapainoinen ihminen, kun lennosta lähdetään uuteen suhteeseen. Harmillisinta tässä on se, että huomaa taas kerran, että miehet ovat kaikki samanlaisia. En ymmärrä miksi miehet eivät osaa olla yhtään yksin. Pakottava tarve sille, että joku on aina lähellä. Ehkä miehet on jotenkin vain niin heikkoja, että tarvitsevat aina läheisyyttä. No en tiedä. Olen tässä koittanut olla reilu ja sopinut, että nukumme vuorotellen sohvalla. Sasu käy töissä ja ajattelin, että hänen olisi hyvä saada nukutuksi. Nyt kun hän rynni suhteeseen niin sanoin, että hän saa nukkua viimeisen viikon sohvalla, that's a deal. 

En ole ollut suhteessamme mikään enkeli. Olen ollut useasti vihainen ja puhunut ikävään sävyyn, joten ansaitsen varmasti tämän ikävän kohtelun. Tämän, ettei mun tunteita ajatella yhtään. Ihan, kuin mua ei olisi koskaan ollutkaan. Sormien napsautus ja hei mä rakastankin toista. Voi jeesus perkele mitä paskaa. En kuitenkaan halua Sasulle mitään pahaa, toivon hänen olevan onnellinen. Jos Nomi on hänelle se oikea tai tässä tapauksessa laastari, niin tämä selvä. Kuten ennustin tämän uuden suhteen, ennustan myös jatkot sille. En usko, että tämä tulee kestämään loppuelämää. Ei tämä ole vuosisadan rakkaustarina. Suhteen lähtökohdat ja perustukset eivät ole terveellä pohjalla. Järki, tunne ja halu sekoittuvat ja siitä tulee euforiahumala. Mennään kovaa ja korkealle ja jossain vaiheessa sieltä tullaan syöksykierteellä alas. Jokainen tekee omat päätöksensä ja elää niiden mukaan. Toivotaan, että valinnat ovat oikeita. Itse olen tyytyväinen omaan tilanteeseeni. Olen käsitellyt asioita, kunnioittanut toista sen verran, etten ole säätänyt toisten kanssa silloin, kun olemme vielä asuneet pakosta saman katon alla. Sellaisia ihan perusjuttuja. Onneksi enää viikko saman katon alla ja pääsemme toisistamme eroon. Alan olemaan totaalisen kyllästynyt tähän tilanteeseen. Tuntuu, että kaikki asiat jotka ovat ärsyttäneet jo ennen ihan riittämiin ovat nyt kertautuneet potenssiin miljoona. Argh. 

Olen puhunut, fuck yeah.