Sasu on sanonut, että olen hyvin erikoinen nainen. Lähetän heti pian persekuvia ym. sensuroimatonta materiaalia. Tarkoittaa sillon tapailun/suhteen alussa. Jos mä lähetän huorahtavia kuvia on se outoa. Uskon, että nykyajan naiset lähettää myös melko nopeasti itsestään kuvia ja haluaa seksiäkin mahdollisimman nopeasti. Sasusta asiat eivät ole niin. No hän on nyt Tinderissä ja kirjoitellut naisten kanssa vajaan viikon. Tänään hän oli ensimmäisillä treffeillä ja niiden jälkeen kävi kettu kolossa. Joten, mikä tekee musta huorahtavan, muttei tästä seuralaisesta? On kirjoiteltu ja puhuttu tuhmia, ehkä laitettu myös niitä kuvia. Miksi mä olen huorahtava? Eikö myös Sasu ole hieman "huorahtava", kun menee heti viikon parin jälkeen erosta panemaan toista? Itse olen kirjoitellut ja lähetellyt K-18 kuvia, mutten ole pannut ketään. Olen tälläkin hetkellä laivalla, jossa miehiä riittää. Kävin kuitenkin vain syömässä ja ostoksilla. Olin sängyssä ennen puoltayötä. Ei tee mieli iskeä miehiä. Itselläni on meneillään ns. "suruaika". Esimerkiksi kun joku on kuollut, niin sitä ihmistä luonnollisest kaipaa ja on surullinen. On siis suruaika. Koen itselleni tarpeelliseksi tämän ns. "suruajan". Voin rauhassa käsitellä ajatuksiani ja toipua erosta. 

Mitä nopeammin alkaa säätää, sitä huonommin asiaa käsittelee ja siitä ei seuraa tasapainoista ja vakaata elämää. Jossain vaiheessa luurangot kolistelee kaapeista ulos ja mitä kauemmin käsittelemätön asia on päässä ollut, sitä vaikeampaa tulee olemaan sen käsittely. En siis pysty heti panemaan toista ihmistä. Saan siitä järkyttävän morkkiksen. Eivät kaikki ihmiset saa, mutta mä saan. Olen varmaan liian tunteellinen ihminen. Joskus mietin, että ajatteleeko toinen edes yhtään mun tunteita. Luultavasti ei. Kaikki miehet tuntuu toimivan aina samalla tavalla. Olihan se todella surullista, että mun seksuaaliset halut Sasua kohtaan alkoivat kuolemaan ja ajauduttiin eroon. Muuten kaikki muu meillä meni hyvin. Arki oli normaalia rauhallista perusarkea. Välillä kiukutti ja välillä ei. Välillä oli leikkisää ja riemukasta yhdessäoloa. Sasu oli niin hyvä mies, mutta mä olin niin paska vaimoke. Ei kai siihen voi taaskaan sanoa muuta kuin, että sitä saa mitä tilaa.