Oon totaalisen kyllästynyt omaan valitukseeni. Joka sana on lähestulkoon valitusta. Päätä särkee ja nälkäkin on kokoajan. Seksiäkin tuli kokeiltua, mutta eipä sekään rentouttanut. En omista seksihaluja ja se on kurjaa, jopa julmaa. Oon kävelevä hermoraunio. Mietin, että miten tää homma on menny tähän pisteeseen ja miten en saa muutettua itseäni. Ihan, kuin olisin lukittuna väärälle kurssille, joka on menossa päin vuorta.  Olkoot sitten kyse matkustajalentokoneesta tai vaikka avaruusaluksesta. Pointti nyt on se, että olen menossa jotenkin ihan väärille urille. Hukkaan, pimeyteen, jonnekin tuntemattomaan.

Johtuuko nää siitä, että teen aktiivisesti joka päivä erittäin tehokkaita visualisaatioita, jossa puhdistetaan sisintä. Tuntuu, että mun sisällä on niin paljon paskaa, vihaa, katkeruutta ja pettymyksiä. Kaikki paska nousee pinnalle ja sen kuuluisi poistua hiljalleen. Noh mulla se tuntuu jumittavan, eikä suostu lähtemään. Harmaa ukkospilvi pyörii päälläni. Tunnen vaan itseäni kohtaan kauheata vihaa. En oikein ymmärrä mistä se on tullut. Se on vaan kuluttavaa. Toinen vaihtoehto on edelleen tämä hiton ehkäisykapseli. Sen jälkeen mun käytös muuttui radikaalisti. Oli pahoina ne kylmät ja kuumat aallot ja rankat mielialan vaihtelut. Jotenkin tää tilanne vaan jäi päälle. Musta on tullut naispaholainen. Jep. Mahtavaa. Alan kohta oikeesti heittämään pyyhkeen kehään. Oon tänään taas kiukutellut ja aukonut päätäni ihan koko v*tun päivän. Ei jaksais tällaista. Jos tää ongelma johtuu tästä kapselista niin koskahan tää tilanne tasoittuu vai tasoittuuko se ollenkaan? En meinaa kestää Sasua ollenkaan. Kaikki sen sanomiset, tekemiset ja pelkkä hengittäminenkin ärsyttää. Ja pahinta on, etten tiedä miksi mua ärsyttää kaikki siinä, vaikka se koittaa olla mulle mahdollisemman hyvä. Oon kamala ihminen. Ei tän näin kuuluis mennä. Muistan, että mulla oli tälläisia raivareita ja kiukutteluita, kun jouduin käyttämään hormoneita pistoksina. Hitto, jos tää on jotain samantapaista. Revin pian joltain pään irti. Huokaus. Tiedän, että olen valittanut tästä samasta aiheesta jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta en vain tiedä mitä pitäisi tehdä. Otetaan hyviä ehdotuksia vastaan. Pahoittelen jankaus-kiukutteluani. Nyt nukkumaan.