Heips

Elämä on kulkenut hiljalleen päivästä toiseen. Kävin 12 viikon DKT terapian ja koin sen todella hyväksi. Päätimme yhdessä lääkärini kanssa, että teemme lähetteen toiseen paikkaan, jossa on mahdollista saada DKT-intensiivijakso. Jakso kestää 4-6 kuukautta ja siellä käymään useita kertoja viikossa. Mulla on ensi viikolla tapaaminen, jossa kartoitetaan tilannetta ja mietitään pääsenkö heidän DKT ohjelmaansa. Toivon todella, että pääsisin sinne. Epävakaus näkyy jokaisessa päivässä edelleen. Olen kokoajan vihainen ja raivon partaalla. Väsyttää ja vituttaa. Turhauttaa tämä elämä. Kuolema ajatukset pyörii sujuvasti mukana. Tuskin niistä koskaan eroon pääsee.

Olen edelleen sairauslomalla. Saikku on kirjoitettu huhtikuun loppuun. Mulla on nyt työkyvyttömyyseläkehakemus vetämässä. Keskivaikea masennus ja epävakaa persoonallisuushäiriö diagnooseilla tuskin tulen saamaan eläkettä. Nykyään on muutenkin niin hankalaa saada eläkepapereita, vaikka olisi todella sairas eikä kykene tekemään työtä. Kelan sairauspäivät tulee loppukuusta täyteen. Olisi hyvä, jos saisi eläkkeen. Eläke olisi määräaikainen. Aion vielä palata työelämään, sitten joskus. Uudelleen koulutus tulee varmaan vastaan, mutta siihen en pysty ihan heti lähtemään koska vointi on heikko. Muistin kanssa on ongelmia ja päätösten teko on vaikeaa ym.  

Inspiraatio kirjoittamiseen on kadonnut. Koitan saada tekstiä aikaiseksi taas jossain vaiheessa. Mutta kyllä, olen hengissä.